Borta ett tag nu // Flush

Jag har varit borta ett tag nu, men jag fick helt plötsligt för mig att jag skulle skriva... Knke för att jag mår hur dåligt som helst just nu... Ni vet sådär dåligt som när man sitter med ett fullt oaket alvedon bredvid sig ocg på allvar överväger att svälja alla tabletter och sedan bara somna in...
Jag vet inte varför - så fråga inte. Men ingenting hjälper just nu... inte målande, inte låtskrivande... inget!
Jag sitter och nynnar på en sång mormor alltid sjunger för mig när jag e själv hos henne och jag skall sova (ok- jag vet att det låter barnsligt men ändå!) ''Himmelens stjärnor blinkar där, visar att du älskad är, en kärlek som ingen annan, så drömmer du din dröm den kan, bli sann, in dröm den kan bli sann'' Vet inte varför men den betyder så mkt för mig! Iallafall - tänkte skriva detta inlägget så att om jag skulle bestämma mig för att jag nt pallar mer och sväljer tabletterna, så vet ni vrf...
Blessed Be!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0