Hatar slöjd! // Flush

Missuppfatta inte rubriken - jag har inte alltid hatat det! Jag brukade tycka att det var ganska kul. Men det var när vi hade en bra lärare! När han slutade efter att ha avslutat terminen förra året fick vi någon ny snubbe som jag inte gillade.  Vet inte vad det var, men det var så mycket förändring, och han förstod aldrig vad man frågade när man bad om hjälp och svarade på helt andra frågor... och dessutom luktade han jätteäckligt! Iallafall - efter 3 månader blev han avstängd från skolan efter att ha slått en elev i huvudet med en träbit.... IDIOT.

Nu har vi fått någon jäkla vikarie som e typ helt senil och gick i pansion för 10 år sedan. Han är typ inte ens där. Han går in, släpper in oss, ser till att vi börjar jobba, och sedan så sätter han sig i sitt rum med sin kaffe, och jag kan säga  att inte en enda jävel i slöjden jobbar! :-(

Dessutom snubblade jag och skrapade upp händer och knän när jag sprang från slöjden till bussen... :(

Syns och hörs till er som berörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0