Laaaat! // Flush

Jag skriver typ bara varannan dag nu, men ni får ha lite överseende med det, nu när det är lov och sådär (jag klagar inte! Jag älskar lov!) Men jag gör inte så mycket under loven, och tydligen inte Flash heller, eftersom att hon inte skriver hon heller... :-/ Vi umgås inte så mycket under loven... :-(
Jajaaa... idag har jag i alla fall varit på badhuset med bröderna och pappa (kände mig lite utmobbad i omklädningsrummet eftersom att jag var helt forever alone hos tjejerna men...) Men det var nice annars! :) Har inte fått bada eller kunnat sjunka ner under vattnet på typ hur länge som helst! Eller i alla fall sedan sommaren... :P Men det är för mig för länge! Jag har alltid älskat att vara under vattnet, bara sjunka iväg från världen och verkligheten, och är tillräckligt duktig på att hålla andan att jag lyckats i 4 minuter och 49 sekunder :) Trots att jag varit nära på att drunkna en gång, men min fasters hund räddade mitt liv (vi var i sommarstugan och de var där med oss, hennes hund är tränad livräddar...mojs så... )
Där emot var jag så dum att jag satte på mig lösnaglar igår... och stack till badhuset idag... smart jag e va! :-/ Men jag tappade bara en av dem faktiskt :)
Jajaaa...
Syns och hörs till er som berörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0